Direktlänk till inlägg 21 februari 2011

bara vi...

Av whitetrashbeutiful - 21 februari 2011 03:55

Tack vare min underbara mamma fick jag och ggubben en helg för varandra. att kunna komma ihåg varför man älskar varandra, kunna prata med varnadra utan små barn som hör och INGA måsten. Visst jag drog en röjare på lördagen och möblerade om och kom ikapp med tvätt och dylikt. men sen var det bara dusch , pyjamas på och sen vara vi mös tills igår kväll. fick dock bara med mig de två minsta hem men det e skönt att få lite kvalitets tid med dem också. Trots att mina barn har lov denna vecka e det nästan bara massa måsten. två barn till tandläkaren, ett på samtal, jag dietist, lillen till bvc och doktorn... ja dagarna rullar på. Lider fruktansvärt mkt med barnen (3 stora) då deras pappa blev på "jobb" två veckor till att börja med.. Känns bra att ha gem vårdnad med honom...not.

i ag hoppas jag på glada besked men det är väl att hoppas för mkt. vi brukar ju inte ha tur direkt. nej u ska jag fixa mackor till min älskling så han ej svälter på jobbet. /W.T.B

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av whitetrashbeutiful - 3 mars 2011 04:49

Jaha, då e det redan torsdag och det e snart helg. av mina fyra barn är alla sjuka men en e fast bestämd om att gå till skolan för det e slöjd idag.... ja ja det får vi väl se när det e dax att väcka för morgon trött e han också :). Jag har snart n...

Av whitetrashbeutiful - 18 februari 2011 04:18

jag sitter och försöker få min goa unge att somna om... lite för intresserad av vad mamma gör bara.. eventuellt ska min mamma ha alla sina barnbarn  en sväng...hoppas, hoppas, hoppas säger jag. hade varit SÅ mysigt attbara vara och kanske få en cha...

Av whitetrashbeutiful - 17 februari 2011 04:43

Jag har efter att inte skrivit på ett tag insett att jag får använda denna sida till..just det min dagbok. Livet e som en karusell just nu, känner mig osäker om vilka jag kan lita på och speciellt min egna förmåga. Om 25 veckor ska familjen få ti...

Av whitetrashbeutiful - 7 februari 2011 02:43

Nu e det måndag igen, alla säger att dagarna går sååå fort men det tycker inte jag. det kan väl inte bli vår fort nog för mig, behöver sol och värme.   Helgen har varit high life med ungar i vanlig ordning men igår... i går kom ngt som jag verkli...

Av whitetrashbeutiful - 5 februari 2011 08:22

den där känslan av att inte veta om man ska skratta eller gråta, gömma sig eller slåss. jag e så fylld av alla dessa känslor så jag e tom rädd för mig själv.jag älskar min familj självklart. men en del av mig vill bara fly. samma jävla visa varje dag...

Presentation


Mina jag och mina udda tankar!


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards