Direktlänk till inlägg 14 januari 2011

Dagbok!

Av whitetrashbeutiful - 14 januari 2011 23:44

Anledningen till att jag bloggar det är för att få ur mig tankar och känslor ungefär som en dagbok. mina inlägg kommer att bestå av mitt liv , vad jag gör och hur jag ser på saker och ting..


Mitt liv består a mina barn och nin man, en jävla massa bekynner och hur jag tacklar dem. Vissa tider är ljusare än andra och just nu är jag inne i en mörk period. Mycket mörk period. Jag lider av en väldig prestations ångest och får ångest attacker. De har blivit värre och oftare men då finns mitt hjärta till hands...oftast.

Självhat e en av de saker jag ej kan få bort, inte självkritik heller. har lite torgskräck men det blir bättre dag för dag.

Den enda saken jag själv styr över är mina känslor inför människor. Jag kommer alltid dyrka marken min familj går på, samt min (som jag kallar och känner för) "stora syster" jag har alltid viljat vara som hon. Sen är det vissa som jag nog aldrig kommer vara nära igen. jag vet att jag gjort fel och misstag, jag erkänner dem.men folk som inte lever som de lärt, ljuger och sårar, hackar och aldrig e nöjda och sen skyller det på anda är energi tjuvar och det ska jag vara utan. Jag säger nej tack till dem även om det gör ont.


Nu till ngt annat jag sitter som ett barn och väntar på den 12/2, nervös , orolig och jävligt rdd emn hoppas att gud vakar över mig. Hade hoppats på att kunna ta mig en road tripp idag. vill så gärna ha med mig gubben men han hatar snånt så vi gör inte så mkt ihop. men jag avgudar och älskar honom ändå trots att jag ofta blir besviken på just det at vi ej gör ngt.

Spelar ingen roll hur mkt vi älskar varandra tiden och gemensamma inytresseb finns inte där bara. lite för olika kanske....?


over and out W.T.B 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av whitetrashbeutiful - 3 mars 2011 04:49

Jaha, då e det redan torsdag och det e snart helg. av mina fyra barn är alla sjuka men en e fast bestämd om att gå till skolan för det e slöjd idag.... ja ja det får vi väl se när det e dax att väcka för morgon trött e han också :). Jag har snart n...

Av whitetrashbeutiful - 21 februari 2011 03:55

Tack vare min underbara mamma fick jag och ggubben en helg för varandra. att kunna komma ihåg varför man älskar varandra, kunna prata med varnadra utan små barn som hör och INGA måsten. Visst jag drog en röjare på lördagen och möblerade om och kom ik...

Av whitetrashbeutiful - 18 februari 2011 04:18

jag sitter och försöker få min goa unge att somna om... lite för intresserad av vad mamma gör bara.. eventuellt ska min mamma ha alla sina barnbarn  en sväng...hoppas, hoppas, hoppas säger jag. hade varit SÅ mysigt attbara vara och kanske få en cha...

Av whitetrashbeutiful - 17 februari 2011 04:43

Jag har efter att inte skrivit på ett tag insett att jag får använda denna sida till..just det min dagbok. Livet e som en karusell just nu, känner mig osäker om vilka jag kan lita på och speciellt min egna förmåga. Om 25 veckor ska familjen få ti...

Av whitetrashbeutiful - 7 februari 2011 02:43

Nu e det måndag igen, alla säger att dagarna går sååå fort men det tycker inte jag. det kan väl inte bli vår fort nog för mig, behöver sol och värme.   Helgen har varit high life med ungar i vanlig ordning men igår... i går kom ngt som jag verkli...

Presentation


Mina jag och mina udda tankar!


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards