Alla inlägg under december 2010

Av whitetrashbeutiful - 31 december 2010 04:53

..har lillfisen somnat om. hjälpte mamma att skruva en byrå, hänga tvätt och fixa disken. känns lite skumt att ha en liten knodd när ens andra barn är 11, 10 och 8 år!

Ja, då e det sista dagen på detta år och alla laddar! hmm för vad igentligen? en del blir så packade att de missar tolv slaget och en del vantrivs på en middag. Sen finns det sådana som vi som somnar som vilken dag som helst men när en av oss vaknar mitt i natten för lillfisen blir det en gott nytt år kyss i alla fall.


Själv hade jag jätte gärna tagit med mig gubben ut och för en gång skull festat in det nya året, det stora barnen e ju ändå hos sin "pappa" och lillfis hade jag ju kunnat få barn vakt till men.... vi gör oss en dunder middag och myser hela dagen i stället.


apropå mysa , mannen i mitt liv har vaknat så nu måste jag morgon mysa lite.

ut i fall att jag ej skriver idag IGEN.... GOTT NYTT ÅR! (och lova massor ni ändå inte kan hålla / W.T.B 

Av whitetrashbeutiful - 31 december 2010 01:18

Lite snabbt om mig 31 år , fyra ungar , en gubbe och e grymt bitter.... tror jag. känner att jag själv har flera olika personligheter vilket lär märkas. kände för att ha en blogg så jag både kan skriva glada saker men framför allt få ventilera mig lite. att skälla på en tvättmaskin eller en mopp funkar inte längre. min passion e at köra bil och maskiner... ja och så klart gillar jag ju djur... vem kan inte det? de e ju så söta, luktar gott, dreglar inte och absolut inte fäller. nej jag håller mig till djur som kan vara i ladugården, hästar,

Nu sticket min yngsta i väg så jag får grabba honom.


På återseende! W.T.B

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mina jag och mina udda tankar!


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards