Direktlänk till inlägg 16 januari 2011

Gav upp....

Av whitetrashbeutiful - 16 januari 2011 02:51

Igår sa nog min kropp och själ upp sig.... men som tur e har jag min underbara man som ser detta. efter veckor med ingen sömn mm så kollapsade hela jag.

Jag låg upp rullad som en barn i hans famn och grät och snorade, skek och till slut slutade jag andas. så han fick på sitt magiska sätt lugna mig.

Jag gick hela morgonen och höll inne gråten mm eftersom min son och hans kompis var här. Så klart var jag otrevlig och muckade lite gräl med gubben så han anade oråd.

och så fort dörren stängdes efter pojkarna öppnades jag.

min gubbe tröstade mig såg till att jag åt lite och tog en dusch sen tog han mig och höll om mig och lugnade mig tills jag somnade.

men vi var ju inte ensamma , lillfis vaknade ju tillslut och då fick jag ligga kvar ensam. men han var nog inne hs mig hela tiden, kollade om jag sov, gav mig vatten och pilla luggen som han vet lugnar mig. Jag är så trött att jag somnar mitt i samtal mm. Tillslut kom ju den stora grabben hem och blev orolig när han inte såg mig. men han fick veta att jag var så trött att jag blev ledsen. så hela kvällen hade jag två herrar som knappt lät mig gå och kissa. nu sover de så nu kan de inget säga men jag lär få åka i bonke bingen sen ändå.


Jag har fantastiska barn så snälla och omtänksamma inte bara åt mig utan även andra, håller upp dörrar och hjälper människor, hur ofta ser man de nu för tiden? nej, jag är en mkt stolr mamma och skryter gärna om mina barn.


Mitt hjärtas dynamo är den mest otroliga människa jag mött- han e inte bara snäll , omtänksam, varm, go, mysig, händig ... han e snygg också:) älskar att vila ögonen på honom och efter igår avgudar och respekterar jag honom ännu mer.


/W.T.B 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av whitetrashbeutiful - 3 mars 2011 04:49

Jaha, då e det redan torsdag och det e snart helg. av mina fyra barn är alla sjuka men en e fast bestämd om att gå till skolan för det e slöjd idag.... ja ja det får vi väl se när det e dax att väcka för morgon trött e han också :). Jag har snart n...

Av whitetrashbeutiful - 21 februari 2011 03:55

Tack vare min underbara mamma fick jag och ggubben en helg för varandra. att kunna komma ihåg varför man älskar varandra, kunna prata med varnadra utan små barn som hör och INGA måsten. Visst jag drog en röjare på lördagen och möblerade om och kom ik...

Av whitetrashbeutiful - 18 februari 2011 04:18

jag sitter och försöker få min goa unge att somna om... lite för intresserad av vad mamma gör bara.. eventuellt ska min mamma ha alla sina barnbarn  en sväng...hoppas, hoppas, hoppas säger jag. hade varit SÅ mysigt attbara vara och kanske få en cha...

Av whitetrashbeutiful - 17 februari 2011 04:43

Jag har efter att inte skrivit på ett tag insett att jag får använda denna sida till..just det min dagbok. Livet e som en karusell just nu, känner mig osäker om vilka jag kan lita på och speciellt min egna förmåga. Om 25 veckor ska familjen få ti...

Av whitetrashbeutiful - 7 februari 2011 02:43

Nu e det måndag igen, alla säger att dagarna går sååå fort men det tycker inte jag. det kan väl inte bli vår fort nog för mig, behöver sol och värme.   Helgen har varit high life med ungar i vanlig ordning men igår... i går kom ngt som jag verkli...

Presentation


Mina jag och mina udda tankar!


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards