Direktlänk till inlägg 14 januari 2011

soffan IGEN...

Av whitetrashbeutiful - 14 januari 2011 03:12

Jaha då har man spenderat natten i soffan med fötterna på var sin sida lillfis , sittandes och min stora pojk i andra ändan. samtidigt som jag blev dålig i går kväll, vaknade lillfisen och min stora pojk kom utrusandes från sitt rum för att avlasta mig och se om jag behövde ngt.

Nu kommer jag skryta men den ungen är helt enkelt perfekt och underbar. Det e inte många tolvåringar som gör så som han gjorde sent i går kväll/ nästan natt. Som tur var somnade den lille tasmanska djävulen ganska fort trots att han ville leka och sjunga. och när store bror bara skulle "vakta" fem min så slocknade han också:) det e tröttsamt att vara storebror till en bebis nog nästan mer än att vara förälder.

idag vankas endast ett möte...meeen som vanligt tvätt, disk och storstäd. mår verkligen pyton så jag hoppas på en power nap när gubben vaknar, vill ju så gärna baka idag. dessutom blir hemmet fullt i ungar igen, blir säkert sex, sju stycken som det varit hela veckan. nej nu ska jag fixa barnens skolsaker.


ha en bra dag /W.T.B

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av whitetrashbeutiful - 3 mars 2011 04:49

Jaha, då e det redan torsdag och det e snart helg. av mina fyra barn är alla sjuka men en e fast bestämd om att gå till skolan för det e slöjd idag.... ja ja det får vi väl se när det e dax att väcka för morgon trött e han också :). Jag har snart n...

Av whitetrashbeutiful - 21 februari 2011 03:55

Tack vare min underbara mamma fick jag och ggubben en helg för varandra. att kunna komma ihåg varför man älskar varandra, kunna prata med varnadra utan små barn som hör och INGA måsten. Visst jag drog en röjare på lördagen och möblerade om och kom ik...

Av whitetrashbeutiful - 18 februari 2011 04:18

jag sitter och försöker få min goa unge att somna om... lite för intresserad av vad mamma gör bara.. eventuellt ska min mamma ha alla sina barnbarn  en sväng...hoppas, hoppas, hoppas säger jag. hade varit SÅ mysigt attbara vara och kanske få en cha...

Av whitetrashbeutiful - 17 februari 2011 04:43

Jag har efter att inte skrivit på ett tag insett att jag får använda denna sida till..just det min dagbok. Livet e som en karusell just nu, känner mig osäker om vilka jag kan lita på och speciellt min egna förmåga. Om 25 veckor ska familjen få ti...

Av whitetrashbeutiful - 7 februari 2011 02:43

Nu e det måndag igen, alla säger att dagarna går sååå fort men det tycker inte jag. det kan väl inte bli vår fort nog för mig, behöver sol och värme.   Helgen har varit high life med ungar i vanlig ordning men igår... i går kom ngt som jag verkli...

Presentation


Mina jag och mina udda tankar!


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards