Direktlänk till inlägg 17 januari 2011

Måndag

Av whitetrashbeutiful - 17 januari 2011 04:39

Det känns att det är måndag idag, en dag när man igentligen bara vill dra täcket över huvudet. Det regnar och blåser. usch..

Men jag sitter här med mitt kaffe och tänker på vad som ska göras..barnen till skolan, gubben till komvux och jag, ja..ja har allt det vanliga med hemmet och lillfis. Måste dessutom på möte men detta möte har jag väntat på sen augusti så att ringa återbud nu e ju ganska dumt.

Efter ett halvår med tjat, sjuksriven hit och dit, blodprover och massa pengar i sjön ska jag äntligen få träffa en dietist. endast för att jag vill ha mina närings drycker som jag rent ut sagt inte kan leva utan sen vikt op för snart sju år sedan.

Så nu håller jag tummarna för jag behöver dem men de är så dyra och om jag får dem av dietist behöver jag bara betala halva priset.

Nu hör jag lillfisen då är det dags att gosa bebis lite:)


ha en bra dag/W.T.B

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av whitetrashbeutiful - 3 mars 2011 04:49

Jaha, då e det redan torsdag och det e snart helg. av mina fyra barn är alla sjuka men en e fast bestämd om att gå till skolan för det e slöjd idag.... ja ja det får vi väl se när det e dax att väcka för morgon trött e han också :). Jag har snart n...

Av whitetrashbeutiful - 21 februari 2011 03:55

Tack vare min underbara mamma fick jag och ggubben en helg för varandra. att kunna komma ihåg varför man älskar varandra, kunna prata med varnadra utan små barn som hör och INGA måsten. Visst jag drog en röjare på lördagen och möblerade om och kom ik...

Av whitetrashbeutiful - 18 februari 2011 04:18

jag sitter och försöker få min goa unge att somna om... lite för intresserad av vad mamma gör bara.. eventuellt ska min mamma ha alla sina barnbarn  en sväng...hoppas, hoppas, hoppas säger jag. hade varit SÅ mysigt attbara vara och kanske få en cha...

Av whitetrashbeutiful - 17 februari 2011 04:43

Jag har efter att inte skrivit på ett tag insett att jag får använda denna sida till..just det min dagbok. Livet e som en karusell just nu, känner mig osäker om vilka jag kan lita på och speciellt min egna förmåga. Om 25 veckor ska familjen få ti...

Av whitetrashbeutiful - 7 februari 2011 02:43

Nu e det måndag igen, alla säger att dagarna går sååå fort men det tycker inte jag. det kan väl inte bli vår fort nog för mig, behöver sol och värme.   Helgen har varit high life med ungar i vanlig ordning men igår... i går kom ngt som jag verkli...

Presentation


Mina jag och mina udda tankar!


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards